Intrebari frecvente de la clientii nostri:
Cum pot sa cumpar produse de la magazinul GSMSHOP?
Foarte simplu. In primul rind trebuie sa Va decideti ce doriti exact (model, culoarea, memorie...). Dupa ce produsul a fost ales si Dvs stiti exact ce doriti, solicitare poate fi facuta prin 2 metode:
- Dvs puteti plasa solicitare direct pe site - puneti produsul ales in cos si completati cimpurile necesare.
- Dvs puteti sa ne contactati prin telefon si sa solicitati oricare produs de pe site, indicind codul produsului si modalitatea de achitare ( numerar, card bancar, transfer pentru persoane juridice, in rate sau in credit)
Aveti produs in stoc?
Practic toate produsele, pentru care este indicat pretul, sunt in stoc. Totodata, majoritatea produselor fizic nu se afla la sediul magazinului nostru. Astfel Va recomandam sa va deplasati in adresa magazinului doar dupa confirmarea de catre operatorul a disponibilitatii produsului solicitat.
Facem tot posibilul ca preturile si disponibilitatea marfurilor sa fie actualizata zilnic. In unele cazuri a produselor unice la vinzare informatia nu se actualizeaza imediat. Astfel repetat subliniem ca solicitarea se considera acceptata doar dupa confirmarea de catre operatorul.
Ce pret are produs?
Pentru fiecare produs, pe care il avem in stoc, este indicat pretul actual. Preturile se actualizeaza si se schimba zilnic (in unele cazuri chiar si de mai multe ori pe zi). Va atentionam, ca in cazul in care comanda efectuata nu a fost ridicata in 24 ore din momentul plasarii, pretul poate fi modificat si produsul va fi vindut cu pret nou (mai mare sau mic).
IMPORTANT: Ofertele plasate pe sait sunt actuale si valabile in limita stocului vinzatorului si/sau furnizorului. Stocul se verifica si se comunica solicitantului in orele de lucru afisate pe saitul GSMSHOP.MD
Unde se afla magazinul GSMSHOP?
Adresa si harta sunt AICI - doar apasati!
Aveti filiale la Balti (sau telecentru)?
Nu avem filiale. Unicul magazin GSMSHOP.MD este amplasat AICI
Pina la ce ora lucreaza magazinul GSMSHOP?
Magazinul nostru este deschis de luni pina vineri de la 9.00 la 19.00 fara pauza de masa si sambata de la 10.00 la 16.00
In rate vindeti? Ce acte sunt necesare?
Orice produs cu pret intre 500 lei si 40000 lei poate fi cumparat in 3 rate 0% prin partenerul nostru compania VIRTULA. Pretul produsului se divizeaza in 3 parti egale. Prima parte se achita in momentul procurarii, alte 2 parti se achita peste o luna si doua luni respectiv.
La unele produse, suplimentar se achita comision de prelucrare datelor cu caracter personal in marime 2% din pretul produsului. Pentru a cumpara in rate apasati butonul CUMPARA IN RATE si completati cerere. Dupa plasarea solicitarii simple pe saitul nostru veti fi rederectionat spre saitul Virtula, unde va trebuie sa creati un cont si sa completati fisa-acest pas este obligatoriu. Cererea pentru procurarea in rate se completeaza doar online si doar persoal de catre cumparator.
In credit vindeti?
Orice produs cu pret pina la 80000 lei prezentat pe site-ul nostru poate fi procurat in credit prin partenerul nostru compania IUTE CREDIT pe o perioada pina la 48 luni. Pentru fiecare produs este afisat calculul in credit pentru cele mai solicitate perioade. Bineinteles ca orice credit poate fi achitat inainte de termen limita fara achitarea procentelor. Dupa plasarea solicitarii simple pe saitul nostru veti fi rederectionat spre saitul IUTE CREDIT, unde va trebuie sa creati un cont si sa completati fisa-acest pas este obligatoriu. Cererea pentru procurarea in credit se completeaza doar online si doar persoal de catre cumparator.
Ce este necesar pentru creditare si cit timp dureaza?
Doar buletin. Dureaza de la 5 la 15 minute.
Cum putem sa va contactam?
Ne puteti contacta la oricare numar de telefon din cele patru indicate pe site-ul nostru (061115411, 062115411, 079115411, 022238888), la fel ne puteti contacta prin viber 062115411, pe email info@gsmshop.md, instagram sau facebook.
Garantie oferiti?
Compania noastra activeaza in conformitate cu legislatia RM si ofera garantie pentru toate produsele prezentate pe site-ul nostru (perioada garantiei este indicata pentru fiecare produs). Va recomandam sa studiati cu atentie informatia indicata in talon de garantie, precum si corectitudinea completarii acestuia inaintea achitarii produsului si semnarii talonului de garantie. Talon de garantie este un document important.
Putem returna sau schimba produsul?
Compania noastra activeaza in conformitate cu legislatia RM si bineinteles fiecare client are dreptul la retur sau inlocuirea produsului, atit in 14 zile de la data procurarii, cit si in termenul intreg a perioadei de garantie, conform legii cu privire la protectia consumatorului si codului civil RM. Avind in vedere ca pentru anumite categorii de produse sunt prevazute conditii restrinse la returnare, Va rugam preventiv sa studiati legislatia pentru evitarea neintelegiilor si situatiilor de conflict.
Cit costa livrarea si in cit timp livrati?
Prin Chisinau si suburbiile apropiate livrarea se efectueaza in aceasi zi, cu conditia ca comanda a fost efectuata pina la 16.00. Costul livrarii difera in dependenta de tipul produsului si locul livrarii. Prin Moldova comenzile se livreaza in maxim 48 de ore.
- pretul livrarii standart in raza orasului in timpul zilei constituie 80 lei
- pretul livrarii expres in raza orasului in 3 ore constituie 150 lei
- pretul livrarii standart in Durlesti, Codru sau Aeroport in timpul zilei constituie 100 lei
- pretul livrarii in suburbiile apropiate constituie 150 lei si se efectueaza in 24 ore
Prin Moldova livrare se efectueaza doar daca comanda se achita cu card pe saitul nostru. Comanda va fi trimisa cu rutiera sa autobus din garile Chisinaului si veti primi in gara localitatii Dvs.
Va atentionam ca produsele comandate se livreaza doar pina la scara si se descarca din masina de catre cumparator.
Pretul se schimba in dependenta de modul de achitare?
Toate preturile indicate pe gsmshop.md sunt afisate pentru oameni cu conditia achitarii in numerar. In cazul achitarii cu card bancar, in rate sau in credit, precum si pentru persoanele juridice - pretul poate fi majorat (cu informarea cumparatorului in prealabil despre majorarea pretului si despre pretul final si primirea acordului cumparatorului).
Cum se achita produsele?
Puteti achita orice produs pe GSMSHOP.MD prin una din metodele indicate mai jos:
- in numerar in magazinul nostru
- in numerar curierului la livrare
- transfer bancar pentru persoane juridice
- card bancar direct la noi pe site dupa ce ati ales produsele ( automat se calculeaza si se adauga livrare )
- card bancar in magazinul nostru ( la achitare cu card bancar la unele produse suplimentar se adauga 2% comisionul bancii cu preintimpinarea prealabila cumparatorului si acordul lui )
- in 3 rate gratuite ( la achitare in 3 rate, la unele produse impreuna cu prima rata se achita suplimentar comision unic de 2% din costul produsului, care se achita o singura data impreuna cu achitarea primei rate )
- in credit avantajos pina la 48 luni
Pot achita in euro sau dolari?
Nu este posibala achitarea in valuta straina, achitarea se face doar ln lei MD.
Lucrati si cu persoane juridice?
Da, vindem si persoanelor juridice. Suntem platitori de TVA. Persoanele juridice pot achizitiona produsele prin mai multe metode:
- transfer bancar dupa receptionarea contului spre plata (rechezitele bancare sunt AICI) si primirea facturii fiscale in momentul primirii marfii.
- achitarea in numerar si primirea facturii fiscale cu bon de casa in momentul primirii marfii.
- achitarea cu card bancar si primirea facturii fiscale cu bon de casa in momentul primirii marfii.
- va informam ca majoritatea produselor expuse pe pagina GSMSHOP.MD includ TVA in pret, dar sunt unele exceptii, va rugam sa concretizati la operatori.
!!! Pentru evitarea situatiilor neplacute Va recomandam insistent sa despachetati si sa verificati produsele inainte de a le procura !!!
Echipa noastra face tot posibil ca descrierea produselor sa fie corecta, dar recomandam sa verificati personal parametri tehnici pe siturile oficiale a producatorilor.
Producătorul își rezervă dreptul de a schimba accesoriile, set de accesorii sau o parte din accesorii, care intra in set, dar și aspectul fizic al produsului sau unor parti componente al produsului fără notificare.
___________________________________________________________________________________
Agentie pentru protectie consumatorulu:
MD-2012, mun.Chisinau, str.Vasile Alecsandri 78, etaj 1 si 5. Tel. 022-741464
___________________________________________________________________________________
Cereti bon de casa. Bon de casa va asigura dreptul sa beneficiati de garantie oficiala oferita de Producator si sa schimbati produsul procurat in cazul in care produsul nu poate fi reparat sau apare un defect de fabrica.
Garantie este valabila doar in cazul completarii depline si corecte a talonului de garantie si numai cu stampila interprinderii.
In cazul achizitionarii produselor fara bon de casa, Cumparatorul isi asuma toate riscurile!